vineri, 29 august 2014

Grupul pensionarilor personalului navigant profesionist din aviatie, organizeaza un miting de protest incepand cu data de 1 septembrie 2014 pana in 12 septembrie 2014, in Piata Victoriei (intre Sos. Kiseleff si B-dul Aviatorilor), intre orele 11.00 – 15.00

Informare de presă
    Pensionarii din aviaţia civilă doresc să facă public adevărul despre DEZINFORMAREA, DISCREDITAREA şi DISCRIMINAREA acestei categorii socio-profesionale de către cei care reprezintă instituţiile statului.
   
    Dorim să arătăm adevărul despre marea crimă a anihilării pensiilor aviatorilor.
    Dorim să se ştie că această crimă nu poate fi judecată, pentru că făptuitorii reprezentau şi reprezintă instituţiile statului. In continuare, vinovaţii ne sfidează cu insolenţă din clădirea Guvernului, a Parlamentului, ne mint, ne denigraza nestingheriţi în presă, ne batjocoresc, ne marginalizează, ne discriminează şi manipulează opinia publică împotriva noastră prin mijloacele mass-media.
    Regimul de tristă amintire Băsescu-Boc a reprezentat invazia de sus în jos a invidioşilor şi a răilor puşi să pedepsească pensionarii din cadrul personalului navigant profesionist din aviaţia civilă, care - spre nefericirea lor –, înzestraţi de natură cu vinovăţia inteligenţei şi a pregătirii superioare, reprezintă această categorie socio-profesională.     
    Corifeii regimului Băsescu-Boc au confiscat deopotrivă dreptatea şi un drept patrimonial câştigat şi apărat de lege. Aceşti corifei ai regimului pdl-ist excelau în însuşiri de oportunism şi superficialitate, care îi recomanda pentru uşoară manipulare şi rentabilă utilizare a maselor împotriva aviatorilor “nesimţiţi”.
Opriţi DEZINFORMAREA!
    O să vorbim despre noi, pensionarii din cadrul personalului navigant, care nu mai sunt mulţi.     
    Bătrâni, bolnavi, discriminaţi de cele mai multe ori, ei încep uşor să se piardă în neguri, să dispară. Rămâne în urmă durerea, neputinţa, umilinţa unei bresle care în niciun caz nu merită acest tratament. Se trage de timp. Se tărăgănează nişte decizii care puteau fi luate de mult, conform promisiunilor electorale din 2012 si conform cu legile acestei ţări. Cu demnitatea care îi caracterizează, aviatorii nu cer milă, nu au apărut până acum în mass-media, nu ocupă zilnic ore în emisiunile cu cele mai mari audienţe. Bătrânii aviatori aşteaptă cu încredere o judecată dreaptă care nu mai vine. 
    Rândurile lor scad mereu, însă asta nu interesează pe nimeni. Dimpotrivă, cu cât mai puţini, cu atât mai bine si mai simplu! Până la dispariţia lor totală.
    Suntem singura categorie profesională deosebită, care a trecut prin examene de admitere şi selectare speciale, examene medicale, examene de licenţă, examene în zbor real, vizite medicale anuale, diverse şcoli de pregătire, teste de licenţă şi calificări pe diverse tipuri de avioane, de-a lungul întregii cariere până la pensionare. Am avut un regim de viaţă în condiţii atipice, fără zi sau noapte, sâmbete şi duminici sau sărbători legale, regim care a fost evaluat şi recompensat financiar conform categoriei de muncă specială. Nimeni din întreaga economie a acestei ţări nu a fost şi nu este supus la asemenea încercări profesionale cu responsabilităţi majore, cu limitarea unor drepturi, cu un volum deosebit de muncă, cu interdicţii, cu restricţii şi riscuri majore, cu trăsături şi caracteristici specifice, unice în lume, incompatibile cu alte profesii.  
    Această categorie profesională cu condiţii speciale de muncă a fost şi este expusă unui grad ridicat de risc pe întreaga perioadă de activitate, suprasolicitării psihice şi nervoase, stresului, radiaţiilor şi radiaţiilor cosmice, bolilor profesionale, având o imensă responsabilitate pentru viaţa pasagerilor,  iar speranţa medie de viaţă fiind extrem de scăzută, de numai 59 de ani, faţă de 70-77 de ani la celelalte categorii profesionale.
Opriţi DENIGRAREA!
    In ultimii ani, mai rău decât în orice perioadă istorică a României, pensionarii din cadrul personalului navigant sunt trataţi ca nişte paria, denigraţi, marginalizaţi, huliţi, înjosiţi, umiliţi, decimaţi, călcaţi în picioare şi împinşi spre limita existenţei.
    Aceşti pensionari şi-au sacrificat viaţa, familia şi mai ales sănătatea pentru această meserie specială şi, cu toate astea, politicienii de astăzi se fac că nu văd, nu aud şi nu recunosc adevărul, ignorându-l şi continuând mascarada denigrărilor până la decimarea definitivă a acestor pensionari. Să ridici de la sol o aeronavă de peste 100 de tone, cu câteva sute de vieţi la bord, şi să o aşezi la loc pe sol în condiţii vitrege de vizibilitate, vânt, uragan sau givraj nu este un lucru la îndemâna oricui. Pe lângă valoarea inestimabilă a vieţilor pasagerilor, aeronava în sine are un cost extrem de ridicat. Cine are curajul să dea pe mâna oricui o astfel de valoare? Unui pilot, ca să beneficieze de o asemenea încredere, îi trebuie ani mulţi de studiu şi, mai ales, de antrenament în zbor real şi pe simulatoare. Numai ca să ajungă copilot cheltuieşte astăzi sume exorbitante din buzunar şi face ani buni de şcoală. Un pilot este evaluat teoretic şi practic în fiecare an prin licenţa de practicare a acestei meserii, iar examenul medical obligatoriu se face de două ori pe an până la pensionare.
    Oare de ce?  
    Pentru siguranţa zborului. Pentru responsabilitatea majoră faţă de vieţile omeneşti. 
    La locul de muncă, pilotul poartă această responsabilitate totală, concretă, practică, nemaiîntâlnită în niciuna din profesiile prestate de oricine, oriunde în lume. Dacă guvernanţii, parlamentarii sau politicienii, atunci când au de luat o decizie, dispun de un număr mare de consilieri şi de un termen îndelungat pentru aceasta, acelaşi lucru nu este posibil în avion, în zbor şi în timpul limitat la secunde pentru luarea unor decizii capitale privind salvarea de vieţi omeneşti. Profesia de aviator presupune foarte multă responsabilitate directă, nemaiîntâlnită în alte categorii socio-profesionale.
    Organismul unui pilot este supus unui stres atât de mare, încât la 50 de ani ajunge la  vârsta de pensionare. Dacă ar continua să muncească după această vârstă, un comandant de aeronavă riscă să cedeze medical la manşa unui avion. Cine îşi asumă o asemenea responsabilitate?
Opriţi DISCRIMINAREA!
    Puneţi capăt tratamentului abuziv şi discriminatoriu al acestei categorii profesionale şi opriţi discriminarea susţinută în cadrul justiţiei de astăzi prin mijloace politice, discriminare pe care doriţi să o aplicaţi între pensionarii din cadrul personalului navigant din aviaţia civilă!
    Unele instanţe din România au dat statului român o lecţie de drept şi democraţie, aratând că o lege nu este lege dacă nu respectă drepturile câştigate, principiul predictibilităţii şi principiul neretroactivităţii legii civile.
    In cadrul proceselor intentate pentru recunoaşterea drepturilor şi aplicarea corectă a legilor ţării, începând cu Constituţia, justiţia dă dovadă de părtinire politică, unele instanţe admiţând reinstaurarea legii şi repunerea în drepturile confiscate abuziv, iar altele respingând reinstaurarea legii, la sugestie şi presiune politică. Nu se poate vorbi de separaţia puterilor în stat, atâta timp cât în aceeaşi cauză şi pe aceeaşi lege există decizii judecătoresti diferite şi complet opuse, aceasta conducând la discriminări majore cu efecte dramatice într-un stat de drept, legea nemaifiind aplicată corect. 
    Recalcularea şi diminuarea substanţială a pensiilor personalului navigant profesionist din aviaţia civilă contravin unor principii şi drepturi fundamentale din Constituţia României, din Directivele Uniunii Europene şi din tratatele internaţionale.
    Cunoscând şi aplicând toate aceste legi, magistraţii şi consilierii Curţii de Conturi au păstrat pensiile de serviciu, în acest fel practicând o discriminare majoră într-un stat democratic.
    In concluzie, aducem la cunoştinţa opiniei publice că măsurile legiferate de Guvernul Băsescu-Boc sunt, din mai multe puncte de vedere, neconstituţionale, discriminatorii, vădit nelegale şi luate cu încălcarea gravă a normelor obligatorii adoptate de Uniunea Europeană, cu nesocotirea jurisprudenţei Curţii Constituţionale a României, a Curţii Europene a Drepturilor Omului şi a Curţii Europene de Justiţie, precum şi a normelor de tehnică legislativă.
    Pregătirea superioară, valoarea calificărilor speciale şi, în general, poziţia pensionarilor din cadrul personalului navigant profesionist din aviaţia civilă trebuie făcute publice şi recunoscute oficial de către toţi cei care dezinformează, denigrează şi discriminează această categorie socio-profesională cu un număr atât de redus de membri.
                   Pensionarii personalului navigant  profesionist din aviatie


                                           Informare

Grupul pensionarilor personalului navigant profesionist din aviatie, organizeaza un miting de protest incepand cu data de 1 septembrie 2014 pana in 12 septembrie 2014, in Piata Victoriei (intre Sos. Kiseleff si B-dul Aviatorilor), intre orele 11.00 – 15.00, impotriva dezinformarii, discreditarii si discriminarii acestei categori socio-profesionale. Va invitam sa participati alaturi de noi la reinstaurarea legislatiei din Romania, incepand cu legea fundamentala a tarii CONSTITUTIA.

           “Existam si nimeni nu ne poate reduce la tacere !”


Persoane de contact:

Lang Florin           Tel: 072 235 3814     E.mail: florinlang@yahoo.com

Simionescu Ion     Tel: 073 421 5819     E.mail: sichgo54@yahoo.com

marți, 26 august 2014

Anunt - miting la sediul PSD din Soseaua Kiseleff

Societatea  Romana de Caritate CARROM, invita  pe toti revolutionarii care sunt beneficiari ai Legii 341/2004 sa participe la mitingul organizat  JOI  28.08.2014 de la ORA 10,00 in fata sediului PSD din Soseaua Kiseleff, nr.10, Sector 1. 

Motivul mitingului este NERESPECTAREA  LEGII 341/2004 SI A TUTUROR  DREPTURILOR  CONFERITE DE ACEASTA LEGE.

Lucian Diaconu Solomon
diaconu1968@gmail.com